Tinerii care spera sa primeasca o locuinta ANL de la municipalitatea pietreana sunt chemati sa-si actualizeze dosarele. Potrivit unui comunicat emis de departamentul de specialitate din cadrul Primariei municipiului Piatra Neamt, solicitanţii de locuinţe ANL destinate inchirierii trebuie ca in perioada 08.01.2015 – 16.02.2015,  sa actualizeze dosarele depuse la Primarie cu urmatoarele documente: adeverinţa de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care sa rezulte faptul ca solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţa proprietate; contractul de inchiriere inregistrat la organele fiscale teritoriale,in situaţia in care solicitantul locuieşte cu chirie; confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numarului de persoane care locuiesc impreuna cu solicitantul la adresa actuala; adeverinţe de salarizare sot/sotie; orice document in masura sa dovedeasca modificari survenite de la ultima actualizarea dosarului de locuinta (certificat de casatorie,certificat de nastere copii,hotarare de divort,adeverinte medicale,diploma de studii,etc.

Aceste actualizari de documente sunt obligatorii in vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de prioritati a solicitantilor de locuinte ANL destinate inchirierii. Documentele se vor depune la sediul Primariei Piatra Neamţ , la cam.20  – la Serviciul Gospodarie Comunala si Investitii in zilele de luni pana joi intre orele 8.00-16.30, respectiv vineri intre orele 8.00-14.00.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.