Comunicat de presa, Serviciul de Telecomunicatii Speciale: 021.9696 – Linie telefonică de asistență psihologică pentru persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus

Serviciul de Telecomunicații Speciale se alătură inițiativei lansate de Emotional Intelligence Research Association (EmIRA) și sprijinite de Telekom Româniade a pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sauîn izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum și pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19. Linia telefonică este funcțională începând de astăzi, 08.05.2020 și poate fi apelată din orice rețea la numărul 021.9696.

Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante, afiliați EmIRA.Psihologii voluntari aubeneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură.

În cadrul acestui proiect umanitar, STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscriși pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcționalitatea în condiții optime și asigură mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonicămobilă sau fixă.

Telekom România contribuie prin asigurarea infrastructurii de comunicații, aparatelor telefonice și a numărului scurt 021.9696, precum și prin suportarea costului aferent abonamentelor voluntarilor din acest proiect.

Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoționalare scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela numărul 021.9696 cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniștite în legătură cu situația creată de pandemia de coronavirus.Apelanților li se va asigura confidențialitatea convorbirilor și a identității, datele personalenefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.

Este o datorie deonoare pentru Serviciul de Telecomunicații Speciale să fie partener în acest proiect de o mare responsabilitate socială și, în același timp, o oportunitate de a exploata resursele și expertiza în comunicații, pentru a ajuta cetățenii. Suntem deschiși să venim în sprijinul tuturor partenerilor noștriatunci când este vorba despre proiecte sustenabile, cu impact social major, mai ales în această perioadă dificilă pe care o traversăm.”, a declarat general-maior ing. Ionel-Sorin Bălan,prim-adjunctul directorului STS.

Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom România:„Sprijinim acest proiect și avem garanția că, alături deSTS și EmIRA, vom reuși să punem bazele unui parteneriat public-privat a cărui scop este acela de a aduce o rază de speranță celor care au mare nevoie de un sfat avizat în această perioadă. Pentru noi, este încă un proiect de responsabilitate socială în care ne-am implicat 100%, având convingerea că, prin contribuția fiecărui partener, asigurăm succesul Liniei de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional.”

Irina Ioana, PreședinteEmIRA: „Pentru că viețile noastre au fost drastic schimbate de lupta cu acest virus și înțelegem că situația prin care trecem poate fi copleșitoare, greu de suportat sau generatoare de stări de indispoziție emoțională și gânduri negative, am demarat acest proiect, prin care să venim în sprijinul semenilor noștri. Suntem încrezători că proiectul își va demonstra utilitatea și le mulțumim celor care au răspuns prompt apelului nostru, specialiștilor psihologi, pe de o parte, și partenerilor noștri, STS și Telekom România, pe de altă parte.”

tvmneamt.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.