Apaserv SA a transmis un comunicat de presă prin care dezminte știrea falsă lansată ieri de viceprimarul Alin Lehăduș (trecut recent de la Pro România la PSD), care pe fondul unei posibile schimbări din funcție, l-a acuzat public pe primarul Carabelea că ar fi încercat să-și micșoreze consumul de apă de la o proprietate moștenită, prin utilizarea unui dispozitiv improvizat. Potrivit Apaserv, nu există suspiciuni de fraudă, prin urmare, acuzele lui Lehăduș sunt pure invenții (alte detalii AICI- Vicele Lehăduș, pe cale să se aleagă cu un proces după ce l-a acuzat pe primarul Carabelea că fentează Apaserv).

Într-o convorbire telefonică cu redactorul tvmneamt.ro, Vlad Angheluță, directorul Apaserv, a declarat astăzi că a fost demarată o anchetă internă în companie, întrucât documentul cu antet Apaserv folosit de Lehăduș, conține date cu caracter personal, supuse reglementărilor Legii GDPR.

Comunicatul de presă- Apaserv: Tinand cont de informatiile aparute in mass-media cu privire la situatia furnizarii serviciului de alimentare cu apa la domnul Carabelea Andrei, va prezentam urmatoarele:

Luand in considerare faptul ca, de-a-lungul timpului Compania Judeteana Apa Serv SA  a fost un subiect intens politizat, mai ales de partidul din care face parte domnul Carabelea, la momentul constatarii situatiei prezentate  nu am considerat oportun sa o facem publica, intrucat am fi avut  acelasi comportament ca si acestia.

Situatia, la momentul 03.11.2023 s-a prezentat astfel:

Salariatii companiei, cu ocazia inlocuirii contorului de bransament, au depistat un eventual by-pass in caminul ce deservea un utilizator al companiei, ruda cu domnul Carabelea Andrei. Precizam  ca la momentul deplasarii in teren a salariatilor companiei nu cunosteam faptul ca acolo locuieste  familia Carabelea.

Cu aceasta ocazie s-a intocmit procesul verbal, iar semnatarul acestuia este doamna Carabelea Florina.

Dupa intocmirea acestui proces verbal, compania a procedat la transmiterea la locatia respectiva a unei notificari cu scopul de a remedia situatia descoperita, conform procedurilor companiei.

Compania nu a putut avea vreo suspiciune de frauda la adresa respectiva intrucat se inregistra lunar un consum de apa.

Precizam ca nu am dorit promovarea in spatiul public a acestei situatii, doar am aplicat procedurile de lucru, ca pentru orice alt utilizator.

I.C.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.