AdministratieLocalNational

Biroul pentru Imigrări al județului Neamț, precizări despre lucrul cu publicul pe perioada stării de urgență

0

Biroul pentru Imigrări al județului Neamț anunta noi măsuri privind activitatea de relații cu publicul în contextul limitării deplasării persoanelor:

În scopul punerii în aplicare a măsurilor obligatorii de prevenire a răspândirii COVID-19, având în vedere limitările impuse în ceea ce privește libertatea de deplasare a persoanelor, Inspectoratul General pentru Imigrări dispune noi măsuri de gestionare a activității în relația cu cetățenii străini și europeni în perioada stării de urgență.

În acest context, se suspendă activitățile de preluare a tuturor cererilor formulate de către cetățenii străini și europeni în baza OUG 194/2002 privind regimul străinilor în România și a OG 102/2005 privind libera circulație pe teritoriul României a cetățenilor statelor membre ale UE/SEE/CE, precum și eliberarea documentelor, cu excepția situațiilor de maximă urgență, justificate.

Totodată, se mențin activitățile de preluare a cererilor și de eliberare a avizelor de angajare/detașare formulate în temeiul OG 25/2014 privind încadrarea în muncă și detașarea străinilor în România.

În ceea ce privește solicitările transmise online prin aplicația portaligi.mai.gov.ro, altele decât cele de eliberare a avizelor de angajare/detașare a cetățenilor străini, care nu au fost încă programate, vor fi anulate, iar persoanele vor fi informate în acest sens.

Totodată, informăm cetățenii asupra faptului că, valabilitatea documentelor eliberate de către Inspectoratul General pentru Imigrări cetățenilor străini, respectiv permise de ședere, avize de angajare/detașare, decizii de returnare, documente eliberate străinilor tolerați, etc., dar și cele emise cetățenilor europeni, certificate de înregistrarea rezidenței sau cărți de rezidență, care expiră în această perioadă, își mențin valabilitatea până la data încetării stării de urgență.

De asemenea, își mențin valabilitatea documentele de călătorie emise beneficiarilor unei forme de protecție internațională și persoanelor fără cetățenie, precum și documentele temporare de identitate ale solicitanților de azil.

Documentele care expiră pe perioada stării de urgență, eliberate de autoritățile publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență, conform Ordonanței Militare nr. 3/2020, privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19.

sursa: IPJ Neamt

Distribuie știrea:

Etichete: Biroul pentru Imigrări al județului Neamț, precizări despre lucrul cu publicul pe perioada stării de urgență
Articolul anterior
Neamț: Peste 2.700 de izolați verificați, amenzi usturătoare și plasări în carantină
Articolul următor
Izvorul Muntelui- legume și verdețuri proaspete de la producători locali. Se fac și livrări la domiciliu

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.