Conducerea Parking SA, societate aflata in subordinea Consiliului Local Piatra- Neamt, dă dovada de un tupeu iesit din comun. Intr-un proiect care va fi dezbatut in sedinta de CL Piatra- Neamt din 24 octombrie, se supune aprobarii in cadrul rectificarii bugetare, repartizarea a aproape 20.000 de euro catre firma care paraziteaza pietrenii, pe langa bugetul enorm care îi revine anual.
In nota de fundamentare trimisa catre Consiliul Local, semnata de directorul Ionut Morosanu (membru PMP), se arata ca Parking este pe pierdere cu 89.070, bani care ar trebui suportati tot de pietrenii care platesc pentru parcarile de resedinta. Adica cei care au loc de parcare, platesc de doua ori. O data abonamentul anual si o data taxele si impozitele, din care Parking ar mai vrea aproape 90.000 de lei.

Printre motivele expuse de Parking privind pierderile, ar fi ca au crescut cheltuielile cu transportul, cu telecomunicatiile, cu intretinerea si reparatiile, dar si cu pregatirea. Pregatirea cui, si pentru ce? Documentele pot fi vazute mai jos.
Stiind ca exista sute de plangeri de la pietreni care semnaleaza zilnic proasta intetinere a locurilor de parcare de resedinta, cererea directorului Parking este cel putin nesimtita. Daca si-ar ma taia macar 2.000 de lei din leafa de 10.000 de lei, s-ar acoperi cam un sfert din pierderi. Daca ar mai reduce si din alte lefuri ale taietorilor de frunze la caini de la Parking, pierderea ar fi acoperita in intregime. Si daca ar mai si munci cineva la Parking, societatea ar fi pe profit, ba chiar ar putea fi si reduse tarifele pentru locurile de parcare. Sau daca nu se poate asigura un management de succes, cea mai buna solutie este desfiintarea firmei căpușă.
proiect 3Ionut CORFU
5 comentarii. Leave new
Daca vrei sa blochezi un nesimtit care nu a lasat nr de tel la parbriz, ca sa se deplaseze echipa care aplica placinta iti cere contractul de inchiriere de parca n-ar putea verifica ei in baza lor de date. Bine zis „taietori de frunze la caini” pe banii nostri.
Este posibila organizarea unei petitii de desfiintare a acestei firme si desfasurarea acestei activitati de evidenta si intretinere a parcarilor direct de catre Primarie? Sau macar sa desfasoare o activitate mai transparenta pentru beneficiari, astfel incat sa poate fi trasi la raspundere si ei pentru neindeplinirea contractului (daca ar exista si niste obligatii pentru ei)?
Cum este condusă primăria, așa este condusă și aceasta societate căpușă! Înainte marcau locul de parcare cel puțin odată pe an.Acum plătești nimic.Iti marchează locul odată la 2-3 ani…
E scumpa vopseaua, reflectorizanta, alea, alea….criza…de unde sa mai ia salariu de peste 100 de bulioane!
In fata locului meu de parcare au creat un alt loc de parcare neadecvat cu lungimea de 4,8 m si l-a alocat unui vecin care are un VW Passat cu lungimea de 4,7 m. Ne chinuim amandoi sa incapem….dar banii se iau
ADMIN: Adica au facut doua locuri de parcare dintr-unul singur?