Directia de Asistenta Sociala a Primariei Piatra Neamt se asteapta la un val de cereri pentru ajutorul la incalzire ce urmeaza a se acorda incepand cu data de 1 noiembrie. Desi mai este timp pana la expirarea termenului pana cand se pot depune dosarele si solicitarile pietrenilor pentru acordarea respectivului ajutor, potrivit reprezentantilor DAS, fata de anul trecut oamenii s-au ”bulucit” sa depuna cererile mai devreme decat de obicei. In mai putin de o luna, peste 2500 de pietreni au solicitat la primarie ajutor la incalzire.
Ajutoarele pentru incalzire se acorda pe baza de cerere si declaratie pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturile acesteia, precum si bunurile mobile si imobile detinute.

Ana Berea, director DAS, Primaria Piatra Neamt
”Cererea si declaratia pe propria raspundere pentru acordarea ajutorului la incalzire a locuintei trebuie sa contina urmatoarele documente: documente de stare civila pentru toti membrii familiei, care locuiesc in fapt la adresa de domiciliu mentionata pe cerere; dovada veniturilor membrilor de familie (adeverinta de salariat, cupon de pensie, cupon alocatie de stat, indemnizatie pentru cresterea copilului, somaj, indemnizatie handicap etc). Pentru persoanele care realizeaza venituri din A.F.,P.F.,I.I.,I.F.,S.R.L., este necesara o adeverinta de venit eliberata de Administratia Judeteana a Finantelor Publice Neamt. Pentru persoanele care nu detin locuinta in proprietate este necesar contractul de inchiriere/ contractul de comodat. De asemenea este necesara o adeverinta eliberata de Directia Taxe si Impozite privind bunurile detinute si o copie Xerox dupa facture emisa de Eon, in functie de sursa de incalzire”

Loading...
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ