Consiliul Județean Neamț aruncă și în acest an pe apa sâmbetei, zeci de mii de euro. La propunerea interimarului Ion Asaftei, nu mai puțin de 40.000 de euro va costa participarea la Târgul de Turism de la București, prilej de ședințe foto pentru vremelnicii conducători ai instituției și pentru șefi, șefuleți și sinecuriști din PSD, care vor umple rețelele de socializare cu postări electoral- băloase, despre șederea lor la capitală pe bani publici.

În acest context, și pe bună dreptate, consiliera județeană USR, Maria Apostol, se întreabă ”care sunt rezultatele reale ale acestor participări?” la un Târg de pe urma căruia, nemțenii nu au câștigat niciodată nimic, dar plătesc bani grei pentru deplasarea la București a zeci de oameni din CJ și din PSD. ”Județul Neamț a participat la numeroase târguri de turism, iar an de an s-au alocat bugete considerabile pentru asta. Dar întrebarea rămâne: care sunt rezultatele reale ale acestor participări?

S-a văzut vreodată o legătură directă între târgurile acestea și turiștii care ne vizitează? Chiar și 10 turiști care să fi ajuns în Neamț datorită târgului ar fi un început. Însă, ce se întâmplă de fapt? Ne ducem acolo doar pentru poze frumoase sau pentru a realiza acțiuni concrete cu rezultate măsurabile?
Promovarea este importantă, dar ce folos dacă nu vedem niciun impact real? Consider că resursele ar trebui direcționate și spre alte priorități, cum ar fi alocarea unei sume mai mari pentru hrană în Spitalul Județean sau investițiile necesare în anumite secții”, transmite Maria Apostol.
Anul trecut, CJ Neamț a cheltuit 50.000 de euro pentru Târgul de Turism. Vezi AICI Primele rezultate de la Târgul de Turism de 50.000 de euro: un videoclip cu Dragoș Chitic
Ionuț CORFU (sursa foto- Maria Apostol)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.