Contestarea taxelor de la cazinou- cum să faci acest lucru?
Rambursările sunt solicitări adresate băncilor sau serviciilor de plată de a opri tranzacția sau de a o anula, dacă este necesar. Există atât de multe laturi și aspecte legate de cine este inclus și de motivul pentru care a fost inițiată o dispută, așa că trebuie să fim atenți la acest aspect. Emiterea unei cereri de rambursare trebuie să fie urmată de dovezi ale tranzacției cu motive menționate în mod transparent pentru această acțiune. Nu puteți contesta o taxă dacă nu există niciun motiv pentru asta.
Dacă vedeți în jurul dumneavoastră, există mici afaceri și cazinouri care nu sunt licențiate și care încearcă să-și scaneze utilizatorii. Pe de altă parte, mai sunt încă oameni în lume care vor doar să provoace daune și cer rambursări pe bază a nimic, cum ar fi pentru rotiri gratuite, iar dacă nu funcționează, merg mai departe și contestă o taxă de la bancă. Pentru a proteja ambele părți, băncile vor solicita adesea dovezi pentru tranzacții, astfel încât să poată preveni escrocheriile și fraudele.
Așadar, după cum puteți vedea, un chargeback este acțiunea de a solicita banii dvs. de la bancă, astfel încât să poată face o rambursare și să rezolve problema cu cazinoul, lăsându-vă pe dvs. pe dinafară. Dar, aveți grijă, pentru că dacă ei dovedesc că nu există nicio dovadă că a fost nevoie de chargeback, vă pot lua banii, așa că vă recomandăm să evitați să îi păcăliți pe cei care fac acest lucru.
Poți contexta taxele de la cazinou?
Da, puteți contesta taxele de jocuri de noroc – atât online, cât și la cazinoul fizic- dar este puțin probabil să reușiți. Chiar dacă reușiți, există dezavantaje semnificative de care trebuie să fiți conștienți.
Cazinourile online sunt furnizori de servicii. Le dați bani în schimbul furnizării unui serviciu. Iar acel serviciu este pur și simplu oportunitatea de a juca jocuri de noroc pe site-ul lor (sau la sediul lor). Există posibilitatea de a câștiga mai mult decât cheltuiți, dar acest lucru nu este garantat.
Un consumator poate contesta orice taxă pentru bunurile sau serviciile pe care le suportă. În trecut, consumatorii trebuiau să dea în judecată în instanță pentru încălcarea contractului, dar în prezent majoritatea țărilor au legi privind drepturile consumatorilor care le oferă consumatorilor puteri și căi suplimentare pentru a trata cu întreprinderile de care sunt nemulțumiți.
Cel mai frecvent mod de a contesta taxele percepute de cazinourile online este prin intermediul unei returnări de taxă.
Un chargeback este ca și cum ai cere o rambursare, cu excepția faptului că, în loc să ceri firmei să îți dea banii înapoi, îi ceri băncii să îi ia înapoi în numele tău.
Fiecare țară are un set de reguli specifice referitoare la modul în care sunt procesate, acceptate și refuzate returnările de debit. Cât de ușor se poate face un chargeback de cazinou depinde de țara în care vă aflați. În SUA este foarte ușor pentru consumatori să efectueze returnări de debit la jocurile de noroc online. În UE, este puțin mai dificil, dar totuși posibil.
În mod normal, banca va permite afacerii să conteste orice cerere de chargeback. Contestarea unei returnări de debit implică, în general, costuri suplimentare pentru întreprindere, inclusiv comisioane bancare și costuri administrative. Unele întreprinderi consideră că este mai ușor și mai ieftin să accepte pur și simplu returnările de debit sub o anumită valoare, iar apoi să treacă clientul respectiv pe lista neagră, astfel încât acesta să nu mai poată face acest lucru.
Solicitările de chargeback necinstite sunt cunoscute sub numele de “Fraudă prietenoasă”, dar, scuzați denumirea greșită, acestea sunt tot fraude. Există consecințe potențial semnificative chiar dacă cererea de refacturare este acceptată și, în cel mai rău caz, consumatorul se poate confrunta cu acuzații penale.
Alegeți un cazinou de încredere
Aceasta este poate cea mai importantă parte a jocului. Acestea trebuie să ofere mai multe opțiuni pentru cei care au făcut din greșeală o plată mai mare decât au planificat sau dacă serviciul percepe ceva din greșeală. Greșelile se pot întâmpla, iar dacă folosești un cazinou online bun, acesta va colabora cu tine până când problema este rezolvată.
Din păcate, există multe exemple de ignorare a e-mailurilor și a tichetelor de helpdesk, astfel încât clienții nu prea au de ales și trebuie să emită cererea de chargeback către banca lor. Fiți foarte atenți atunci când alegeți furnizorul de servicii, din aceste motive.
Păstrați toate documentele ce pot fi utile
În cazul în care cazinoul a încălcat drepturile consumatorilor sau nu a livrat ceea ce a promis, utilizatorul are dreptul de a solicita o rambursare. De asemenea, dacă aveți dovezi că aceștia îi înșală pe jucători sau că jocurile sunt trucate, asigurați-vă că salvați o copie a acestora. Există cazuri în care ești taxat pentru ceva ce nu ai comandat sau solicitat și trebuie să anunți și banca despre asta.
Țineți cont de faptul că ceea ce “cumpărați” de la cazinoul online nu este un produs. Este un serviciu pentru care trebuie să plătiți pentru a putea juca. Dar dacă ei promit ceva gratuit, dar tu tot trebuie să plătești pentru asta, atunci cineva încearcă să facă ceva dubios.
Dar, în același timp, trebuie să știi că băncile monitorizează aceste procese, pentru că sunt deja obișnuite cu ele, și știu cum să investigheze problema și să vadă cine este vinovat și pentru ce. Așadar, dacă aveți o idee pentru a vă recupera cu ușurință banii, nu uitați niciodată că acestea sunt obligate să verifice același lucru cu furnizorul.
Concluzie
Lucrurile legate de bani pot fi foarte complicate și trebuie să știți ce trebuie să faceți dacă se întâmplă ceva nedorit. Asigurați-vă că explicați toate lucrurile furnizorului de cazinou sau băncii, astfel încât să puteți recupera banii.
Nu uitați, fiecare este responsabil pentru acțiunile sale, iar dacă vreți să înșelați băncile și cazinourile, acestea vor ști oricum acest lucru și riscați să fiți dat în judecată pentru asta. Fiți inteligent și nu solicitați un chargeback atunci când nu există niciun motiv pentru asta.
(P)