Sorin Grindeanu, fostul premier PSD al României, a fost pe post de Pinocchio de două ori în această seară la un post TV central, când s-a văzut pus în dialog cu un reprezentant al fermierilor. Dimitrie Muscă este cel care l-a înfruntat pe Grindeanu și a demonstrat în direct, că ministrul PSD de la Transporturi minte când suține că nu a interzis fermierilor să vorbească despre grâul ucrainean și minte și în prvința culoarelor speciale pentru transportatorii de cereale din Ucraina.

Sorin Grindeanu, ministrul Transportului și Infrastructurii, a intervenit, vineri seară, la Antena 3 CNN, la emisiunea moderată de Adrian Ursu și Oana Zamfir, unde a spus că în Portul Constanța și în vămile mari pot fi făcute linii separate pentru camioanele UE și non-UE.

Dimitrie Muscă, cel mai puternic fermier din Arad, a fost de asemenea prezent la emisiune prin link video, unde a tras un semnal de alarmă privitor la problemele pe care le au agricultorii români din cauza cerealelor ucrainene și a camioanelor cu cereale care ar avea prioritate în Portul Constanța.

„Remarca mea privitoare la ce a spus domnul Grindeanu cu acele culoare pentru camioanele din Ucraina, domnule ministru, la întâlnirile pe care le-ați avut cu fermierii și transportatorii ați spus că să nu discutăm de grâul din Ucraina. Vă rog frumos, este momentul să discutăm despre grâul din Ucraina, pentru că acesta a distrus agricultura românească, fermele românești și au ajuns să-și vândă pământurile pentru că nu mai pot rezista“, a spus Dimitrie Muscă.

„Am văzut o relatare a acelui domn Andruș. Ați făcut această afirmație?“, a întrebat jurnalista Oana Zamfir.

„Există proces verbal după acea întâlnire și au fost zeci de oameni. Eu nu am spus așa ceva.“, a precizat Sorin Grindeanu.

„Dar ce ați afirmat de s-a înțeles așa?“, a insistat jurnalista.

„Nici nu s-a discutat despre grâul din Ucraina. Am spus că vom face culoare separate pentru camioane UE și non-UE, că nu sunt doar ucraineni, ci mai sunt și turci și din alte țări. Ambasadorul turc în România mi-a semnalat că sunt camioane turcești pe partea ucraineană și nu pot să tranziteze.“, a precizat ministrul Grindeanu.

„Domnule ministru, sunteți în cunoștință de cauză că TIR-urile românești stau 4-5 zile până ajung în Portul Constanța, iar cele din Ucraina au cale liberă?“, a întrebat Dimitrie Muscă.

„Este neadevărat. V-aș ruga să-mi dați dovezi, iar în acel moment se schimbă toată conducerea Portului Constanța“, a adăugat ministrul Grindeanu.

„Dumneavoastră aveți dovezi că nu e așa sau așteptați aceste dovezi? Sunteți siguri că funcționează cum trebuie lucrurile?“, a întrebat Oana Zamfir.

„Știu că nu există niciun fel de diferențiere în acest moment“, a spus ministrul.

„Atunci de ce ați mai propus culoare diferite, dacă e totul bine?“, a întrebat Adrian Ursu.

„Pentru a fi în viitor! Până zilele trecute nu existau diferențieri“, a completat Sorin Grindeanu.

„În condițiile în care azi s-a făcut un clasament pentru primele cinci firme multinaționale care au luat grâu din România și din Ucraina, există o firmă elvețiană care a luat 5 milioane de tone. Diferența de preț dintre grâul din România și cel din Ucraina e de cel puțin 10 euro pe tonă. La 5 milioane de tone, ăia au făcut 50 de milioane de euro. Se confirmă ce vă spun eu, că acela camioane din Ucraina au avut cale liberă“, a mai spus Dimitrie Muscă, citat de dcnews.ro

I.C.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.