Mihai Plăcintă, fost politist si nu de mult timp administratorul Aqua Park Blue Eden (complexul apartine Moldocor), duce marketing-ul pe noi culmi, dupa scandalul iscat ieri (Vezi- PROBLEME GRAVE DE SECURITATE LA AQUA PARK. FURTURI DE BUNURI ȘI BANI, DIRECT DIN VESTIARELE CLIENȚILOR)

El crede ca e bine ca se se fura chiar din vestiarele clientilor, ba mai mult, afirma ca asta aduce noi clienti. Cel putin asta reiese din replica pe care i-a dat-o lui Ciprian Chirita, sotul femeii lasata fara bunuri in timp ce era la Aqua Park si credea ca lucrurile ei sunt in siguranta in dulapul incuiat cu cheia primita de la receptie.

Loading...

„Poate sa apara in presa. Orice reclama chiar si negativa ne va aduce noi clienti. Asa afla lumea de noi iar ei vor uita de incident”, a spus ieri administratorul, potrivit sotului femeii pagubite.

Cam pe acelasi calapod a vorbit si cu noi ieri la telefon Mihai Placinta, insa nu a spus-o chiar asa de transant. Probabil ca lui i se pare o gluma, insa ceea ce nu stie el este ca nu asa se gestioneaza o astfel de problema, sfidand efectiv pe cei pagubiti si opinia publica si luandu-i de prosti pe clienti: ”vor uita ei de incident”. Iar un obiectiv care promitea mult la deschiderea de anul trecut, datorita unor asemenea gafe ar putea ramane fara clienti intr-o clipita, dar cine stie, poate asta se si doreste de vreme ce conducerea Aqua Park este asa de relaxata si pusa pe șotii.

De asemenea, Placinta nu stie nici ca scandalul este abia la inceput, pentru ca din semnalele primite de noi, furturile de pe 2 ianuarie 2018 nu sunt singurele, iar sotul femeii pagubite a declarat ca luni va merge la protectia consumatorului si ca va chema in instanta Aqua Park in civil, alaturi de hot. Intre timp, a depus plangere la politie si cea de a doua victima a hotului, din seara de 2 ianuarie, barbatul caruia i s-au furat 1.200 de lei.

Trebuie spus ca pagubitii nu pot fi acuzati de neglijenta, pentru ca ei nu au facut decat sa se conformeze regulilor de securitate (daca se pot numi asa) impuse de Aqua Park. Nu clientii trebuie sa se protejeze de hotii care sparg vestiare, ci administratorii trebuie sa asigure masuri de protectie ale bunurilor, odata ce oamenii au platit si au fost indrumati sa si le lase acolo. In afara de asta, clientii nu pot intra fara bani in incinta, pentru ca nu ar mai avea cum sa plateasca consumatia facuta la bar sau la restaurant.

Este adevarat, exista si cutii de valori la receptie, insa sunt doar 9 la numar. In conditiile in care sunt zile cu 200- 300 de clienti aflati in acelasi timp in interior, cum si-ar putea pune acestia bunurile de valoare in 9 cutii de valori.

In tot acest timp, hotul este cautat inca de politisti. El a fost identificat insa nu s-a reusit depistarea lui, iar pagubitii au sperante tot mai mici in ceea ce priveste recuperarea pagubei. Acestia reclama si faptul ca s-a intarziat aproape 24 de ore vizualizarea imaginilor de pe camerele de supraveghere. Daca cei de la Aqua Park ar fi avut un sistem care ar fi permis vizualizarea imediat dupa comiterea faptei, autorul ar fi fost identificat mai repede si altfel ar fi stat acum lucrurile. Revenim.

Ionut CORFU

 

 

Loading...
DISTRIBUIȚI

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ