În perioada 23.09.2024 – 27.09.2024, ghișeul de primire a cererilor și eliberare a certificatelor de cazier judiciar, din Roznov, va fi închis.

Cetățenii se pot îndrepta către celelalte ghișee de lucru cu publicul organizate în județul Neamț, astfel:

Ghișeul de lucru cu publicul de la sediul Serviciului Rutier, str. Alexandru cel Bun nr. 12, Mun. Piatra Neamț:

Luni – miercuri:              830 – 1200 și  1400 – 1600;

Joi:                                 830 – 1200 și  1400 – 1700;

Vineri:                           830 – 1200

Ghișeul de lucru cu publicul de la sediul Poliției Municipiului Roman, str. Bogdan Dragoș nr. 8, Mun. Roman:

Luni, miercuri:               830 – 1030 şi 1400 – 1600;

Marți, joi:                       1400 – 1600;

Vineri:                            830 – 1030

Ghișeul de lucru cu publicul de la sediul Poliției Orașului Târgu Neamț, bd. Ștefan cel Mare nr.80, Oraș Târgu Neamț:

Luni – joi:                       830 – 1000 şi 1300 – 1500;

Vineri:                            830 – 1030

De asemenea, vă reamintim faptul că certificatul de cazier judiciar se poate obține și în format electronic prin intermediul portalului hub.mai.gov.ro. Cetățenii au la dispoziție două mecanisme de acces pentru obținerea certificatului de cazier: direct prin autentificarea în portalul hub.mai.gov.ro sau prin accesarea ghiseul.ro, cele două platforme fiind interconectate.

Prin platforma hub.mai.gov.ro: solicitanții vor completa un formular disponibil în platformă, iar pentru a li se stabili cu certitudine identitatea, se vor prezenta fizic, o singură dată, la un ghișeu al MAI care oferă servicii publice. După validarea contului, pentru eliberarea certificatului de cazier, cetățenii vor accesa secțiunea „servicii”, vor selecta motivul solicitării dintr-o listă disponibilă, vor trimite cererea completată deja cu datele de stare civilă, iar sistemul va genera automat certificatul de cazier judiciar, semnat electronic. Valabilitatea certificatului emis este de 6 luni de la data eliberării.

Prin intermediul aplicației www.ghiseul.ro, pentru utilizatorii care sunt înregistrați sau doresc să se înregistreze în platformă: solicitarea cazierului se face urmând procedura de validare a identității electronice folosind un card bancar înrolat 3D Secure, emis de o instituție bancară din România. În urma validării, aceștia vor fi redirecționați către platforma HUB.MAI.GOV.RO, pentru completarea online a cererii tip.

sursa: IPJ Neamț

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.