AdministratieLocal
Citit de: 0 ori

Informare privind serviciul de administrare a parcărilor de reședință din Municipiului Piatra-Neamț

Poliția Neamț: Înecul, un scenariu dramatic ce poate fi prevenit
Bătrână dată dispărută, găsită după 3 zile într-un bordei în pădure

Primaria Piatra Neamt: Informare privind serviciul de administrare a parcărilor de reședință din Municipiului Piatra-Neamț

În urmă hotărârilor Consiliului Local al Municipiului Piatra-Neamț nr. 174/15.06.2022 și 175/15.06.2022, serviciul de administrare a parcărilor de reședință din Municipiul Piatra-Neamț revine societății Parking SA Piatra-Neamț.

Pentru a evita situațiile neplăcute și pentru ca fiecare dintre utilizatori să poată încheia cât mai repede și fără probleme un contract de utilizare loc de parcare de reședință, transmitem următoarele informații în legătură cu contractarea locurilor de parcare:

-începând cu data de 11 iulie 2022, documentele necesare pentru reînnoirea contractelor se depun la sediul societății Parking SA Piatra-Neamț, strada Cuejdi, nr. 1B (Forum Center, etaj 1);

-toate contractele care au expirat în perioada martie – iunie 2022 și cele care vor expira după data de 1 iulie 2022 vor fi reînnoite în baza unei programări. Programările vor fi făcute de către angajații Parking în ordinea perioadei de expirare. Se va începe cu data de 01.03.2022 și se va continua până când se va ajunge la zi cu contractele expirate. Având în vedere faptul că va fi programat un număr mare de persoane zilnic (în medie 200 de persoane), rugămintea este ca cetățenii să se prezinte la sediul SC Parking SA Piatra-Neamț doar cu programare;

-toate cererile depuse la Primăria Municipiului Piatra-Neamț vor fi preluate de către SC Parking SA Piatra-Neamț, astfel încât nu va mai fi necesară prezentarea altor documente la momentul programării;

-pentru cei care doresc reînnoirea contractelor online nu este nevoie de programare. Depunerea documentelor necesare în format electronic se poate face la următoarea adresă de email: contractari@parkingsa.ro sau accesând siteul societății www.parkingsa.ro și urmând pașii necesari. Plata se va face după verificarea documentelor;

-serviciul de blocare/deblocare va fi reluat începând cu data de 11.07.2022. Având în vedere numărul mare de contracte expirate, vă rugăm să apelați la acest serviciu doar dacă nu există efectiv altă soluție;

-activitatea de trasare a parcărilor de reședință se va relua cu strada Aleea Ulmilor din cartierul Dărmănești, unde s-au efectuat lucrări de asfaltare. Programul trasărilor zonelor de parcare de reședință va fi comunicat în mod regulat pe pagina de Facebook a SC Parking SA;

-informații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon:

0748 146 892 – relații cu publicul

0742 088 757 – operațiuni online

0233 220 238 – informații generale

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Distribuie știrea:

Etichete: Primaria Piatra Neamt: Informare privind serviciul de administrare a parcărilor de reședință din Municipiului Piatra-Neamț
Articolul anterior
Poliția Neamț: Înecul, un scenariu dramatic ce poate fi prevenit
Articolul următor
Bătrână dată dispărută, găsită după 3 zile într-un bordei în pădure

Ești de acord? Sau ai altă părere?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed