Actualizare stire: Vezi AICI- Kaufland isi recunoaste greseala

Stirea initiala: O femeie din Piatra- Neamt sustine ca a fost inselata ieri (duminica, 1 octombrie) la magazinul Kaufland din aceeasi localitate, de pe str. Obor.

Potrivit unei postari de pe o retea de socializare, aceasta a fost inselata cu 14 lei, dupa ce a cumparat din magazinul respectiv, o caserola cu carne de pui.

In prima poza se vede produsul cu aceeasi denumire si cantitate ca pe bonul de casa. Pana aici ambele coincid, numai ca pe bon, pretul pe kg si pretul final sunt mai mari fata de cele de pe produs, rezultand o diferenta de peste 14 lei, adica aproape dublu fata de pretul afisat pe produs.

Daca ar fi fost o diferenta mai mica, de cativa zeci de bani, poate ar fi fost de inteles, pentru ca greseli se pot face oriunde nu numai la Kaufland. Dar la o diferenta de pret aproape dubla de la raft la casa, este greu de crezut ca e doar o greseala si ca nu este vorba despre ceva premeditat.

Suma devine una enorma daca ne gandim ca intr-o zi, din magazin pleaca sute sau poate mii de astfel de caserole cu o asemenea diferenta de pret care intra in buzunarele Kaufland.

Daca ceea ce spune clienta pacalita se confirma, ne intrebam ce fac organismele de control (OPC, ANAF, etc.), daca o societate comerciala isi permite sa bage adanc mana in buzunarul cetatenilor fara nicio jena, ziua in amiaza mare.

Noi am incercat sa-i contactam pe cei de la Kaufland, insa de la numarul de telefon 0800 080 888 (relatii clienti) am fost indrumati catre o anume Samoila Loredana (responsabil relatii cu presa) care nu ne-a raspuns la telefon, deci nu avem inca o explicatie de la Kaufland.

Ionut CORFU

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.