Comuna Agapia este la un pas de carantinare, dupa ce incidenta de respandire comunitara a ajuns la 5,47 la mie. Daca trece de 6 la mie, comuna poate intra in carantina.

In sedinta de Comitet Judetean de Situatia de Urgenta de astazi, au fost adoptate noi restrictii pentru comuna Agapia. Totodata, scolile din Agapia vor functiona incepand cu 1 martie, in scenariu rosu. Vor merge fizic la scoala doar copiii de la grădiniță și cei din învățământul primar, iar restul vor face cursuri on-line.

Hotarare CJSU:

Art. 1. (1) Se interzice organizarea şi desfăşurarea activităţii cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte în comuna Agapia (5,47), unde se constată că incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 3/1.000 locuitori.

(2) Se interzice activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, din comuna Agapia (5,47), unde se constată că incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 3/1.000 locuitori.

(3) Se interzice activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc în comuna Agapia (5,47), unde se constată că incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 3/1.000 locuitori.  Este permisă funcționarea operatorilor economici din domeniul jocurilor de noroc, din această localitate, care comercializează bilete de tip LOTO, pariuri și lozuri, doar pentru activitatea de vânzare a acestora, cu respectarea măsurilor de protecție sanitară.

(4) Este permisă activitatea restaurantelor şi cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unităţi de cazare, din această localitate, doar pentru persoanele cazate în cadrul unităţilor respective.

(5) Este permisă activitatea operatorilor economici, din această localitate, care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în exteriorul clădirilor (terase care sunt considerate construcţii deschise, conform prevederilor HG nr. 35/2021).

(6) În situaţia în care operatorii economici de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, se află într-una din situaţiile menţionate în prezentul articol, se permite prepararea hranei şi comercializarea produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă în spaţiile respective (de tip take away).

Art. 2. (1) Organizarea şi desfăşurarea activităţii cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spaţiului, în oraşul Bicaz (1,82) şi comunele Războieni (1,92), Gârcina (1,64), Piatra Şoimului (1,54), unde se constată că incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5 şi mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori.

 (2) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, este permisă, fără a depăşi 30% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 06.00-23.00, în oraşul Bicaz (1,82) şi comunele Războieni (1,92), Gârcina (1,64), Piatra Şoimului (1,54), unde se constată că incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5 şi mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori.

(3) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăşi 30% din capacitatea maximă a spaţiului, în oraşul Bicaz (1,82) şi comunele Războieni (1,92), Gârcina (1,64), Piatra Şoimului (1,54), unde se constată că incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5 şi mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori.

Art. 3. (1) Organizarea şi desfăşurarea activităţii cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte este permisă cu participarea publicului până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului în localităţile din judeţul Neamţ în care nu au fost dispuse măsuri de suspendare prin prezenta hotărâre sau hotărârile precedente.

(2) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, este permisă fără a depăşi 50% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 06.00-23.00, în localităţile din judeţul Neamţ în care nu au fost dispuse măsuri de suspendare prin prezenta hotărâre sau hotărârile precedente.

(3) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc, este permisă fără a depăşi 50% din capacitatea maximă a spaţiului, în localităţile din judeţul Neamţ în care nu au fost dispuse măsuri de suspendare prin prezenta hotărâre sau hotărârile precedente.

Art. 4. (1) Măsurile prevăzute la art. 1 şi art. 2 intră în vigoare începând cu data de 27 februarie 2021, ora 08.00, pentru o perioadă de 14 zile.

(2) Se menţin măsurile stabilite în precedentele hotărâri ale Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Neamţ, urmând a fi analizate la expirarea perioadei de 14 zile, în funcţie de incidenţa cumulată a cazurilor.

Art. 5. (1) Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Petrodava” al judeţului Neamţ va asigura comunicarea prezentei hotărâri membrilor Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă şi unităţilor administrativ-teritoriale nominalizate.

(2) Autorităţile administraţiei publice locale din judeţul Neamţ vor aduce la cunoştinţă publică prevederile prezentei hotărâri, prin afişarea acesteia pe raza unităţilor administrativ teritoriale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.