Telekom isi dezamgeste clientii pe zi ce trece. In ultimul timp, si la noi au ajuns diverse semnale de la abonatii companiei din orase dar si din comune din Neamt, in care oamenii sustin ca de cel putin jumatate de an serviciile companiei sunt de cea mai proasta calitate. Cele mai multe reclamatii sunt legate de telefonia mobila si de internetul fix. Exista abonati carora internetul fix le functioneaza maximum 5 zile pe luna. Se asteapta saptamani intregi dupa ce anunta defectiunile la relatii clienti, pana ca acestea sa fie remediate. Serviciile sunt repuse in functiune apoi dupa doua-trei zile cad din nou si povestea se reia de la capat.

De asemenea, sunt nemultumiri mari si vizavi de calitatea serviciilor la telefonie mobila. Sunt momente in care semnalul pica din senin sau chiar daca este semnal nu se pot initia apeluri vocale. Internetul mobil este si el praf, chiar daca in reclame clientii sunt pacaliti cu viteze 4G.

Nici cu facturile nu sta prea bine TELEKOM, multi clienti trezindu-se cu servicii pe care nu le-au comandat (antivirusi, etc.) sau cu facturi umflate fara nicio justificare.

Din informatiile noastre, cel putin la nivelul judetului Neamt TELEKOM se confrunta cu un val de cereri de reziliere a contractelor, dar si cu un val de concedieri ori plecari ale angajatilor, situatia financiara a companiei nefiind tocmai roz. Ca un sfat, clientii trebuie sa stie ca nu pot fi obligati sa-si duca pana la capat contractele, asa cum li se spune de catre consultantii companiei.

Cunoscutul politist nemtean (de la Tasca) Marius Coserariu isi spune si el patania cu TELEKOM si da cu compania de pamant, anuntand ca renunta la toate serviciile contractate, calificand atitudinea celor de la TELEKOM drept sarlatanie:

”EXTRAORDINAR: Așa ceva n-am mai întâlnit.Abonamentul meu la Telekom este nelimitat în toate rețelele, trafic nelimitat la internet mobil și fix și pachetul de bază TV.Pentru aceste „beneficii” , plătesc lunar acestor escroci, aproape 300 de lei.Și totuși, nu e de ajuns.Serviciul „clienți” îmi comunică faptul că „am epuizat tot traficul”. Am rămas mască.Am sunat la serviciul clienți, dar nici măcar acele operatoare nu știau ce să-mi spună.Am cerut o explicație logică și am întrebat dacă am trafic limiitat sau nelimitat la internet.Mi s-a spus că este nelimitat, dar….am depășit lungimea de bandă.Eu cred că suntem luați de proști.Nu vă puteți imagina cât de „ calm” și „ elegant” le-am vorbit.Nici acum nu m-am lămurit pentru ce plătesc abonament nelimitat.Sau cum s-ar traduce pe înțelesul tuturor, cuvântul „nelimitat”.Acum stau și mă uit la telefon, deoarece nu pot face nimic de pe telefon, nici să deschid o pagină, nici să încarc ceva…nimic.Practic plătesc și atît, deoarece abonamentul meu nelimitat este….limitat.
Iată mesajul:
„Ai epuizat tot traficul recomandat, cumulat din abonament și extraopțiuni, iar viteza de transfer a scăzut la 128 kbps.Accesează myaccount.telekom.ro/ip , utilizînd coneziunea de date Telekom sau loghează-te pe Myaccount și adaugă trafic recomandat, activând una din opțiunile disponibile.”
Concluzie : voi renunța la TOATE „(de)serviciile” acestor șarlatani, care activează în România sub titulatura de TELEKOM.Aștept să mă dea în judecată pentru acest limbaj.De asemenea, voi face și o plângere la Protecția Consumatorului.Sunt curios, oare clienții mai au vreun drept sau numai obligații???
Să nu uit: le-am transmis că intenționez să reziliez contractul cu ei, dar mi s-a spus că nu pot, deoarece am contract cu ei până la ….nu știu ce dată.Așteptați până vă voi mai plăti.Așteptați.Escrocilor!”, spune Marius Coserariu.

Ionut CORFU

DISTRIBUIȚI

11 COMENTARII

    • Nelimitat inseamna nelimitat!Nu inteleg ce trebuie citit?Faptul ca bul**gii astia pacalesc oamenii nu este normal si imi este greata cand apare un lihnit de foame si le ia apararea.In zona Militari trebuie sa ies din bloc sa prind semnal si nu este de la telefon.Am trecut prin cele mai scumpe telefoane ,inclusiv schimbari repetate de cartela sim.Solutia a fost o singura schimbare,cea a operatorului.
      Inainte alegeai cosmote ptr preturi mici fata de concurenta,acum dupa rebranduirea in Telekom care mai sunt avantajele.Au urcat preturile dar nu au crescut calitatea serviciilor.Nemtii au venit doar cu numele,inca o dovada ca vesticii se pisha pe noi cand vine vb de calitate.Comparati cu telekom din germania si veti vedea ca este cu totul alta retea.

  1. Am fost si eu sa intreb cat trebuie sa dau ca sa reziliez contractul si o doamna de la relatii cu clienti imi spune” esti tanar nu te juca cu astea, iti fac astia dosar penal” va da-ti seama cat de competenti sunt

  2. Tras la indigo este si cazul meu. Pe parcursul lunilor aprilie-iulie ale anului 2016 cand inca eram client al acestor tepari de le zice Telekom, serviciul meu de Internet fix imi era furnizat doar cu „portia” maxim o ora pe zi dar si aceea ora era conditionata de cea mai mica adiere de vant sau strop de ploaie!! Am facut nenumarate sesizari dar fara nici un efect. Un angajat tehnician de-al lor mi era amic la aceea vreme si rugandu-l telefonic sa imi rezove si mie probema imi raspunde sec: „Nu ma mai f…. la cap ca am treaba”…. Frumos nu? Au avut chiar nesimitirea sa ma factureze cu suma de 22 de Ron cu titlu de „Servicii de Mentenanta”. Uterior am cerut Rezilierea Contractului( Evident ca mi-au comunicat ca nu se poate, derulare de contract,etc), ca acum ceva timp sa imi trimita printr-o firma de recuperari debite facturi neplatite in valoare de 2487,11 Ron!!
    CONTRACTE FIX TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A a externalizat dosarul dumneavoastra catre M.B.A. FINANCE MANAGEMENT SRL, companie specializata in recuperarea creantelor.

    Figurati in continuare in baza noastra de date cu o suma restanta catre Telekom Romania, in valoare de 2.487,11 RON . Acum stau si ma intreb ac de cojocul acestor excroci nu are nimeni???

  3. Luna asta am mers sa-mi achit factura la mobil, si am aflat ca am de achitat o factura din luna iunie, care binenteles am achitato atunci, acum sa vad daca o sa gasesc bonul ca sa pot justifica ca am platit… Abia astept sa scap de telekom, niste japcari.

  4. Saptamana trecuta au inceput problemele cu semnalul la internet. Pica des, revenea dupa 1-30 min sau chiar ore. Am facut o sesizare telefonica, a venit un coleg care nu a facut nimic, a spus ca totul e ok, desi il informasem ca nu e mereu picat netul si sa il verifice. A doua zi picase de tot, am sunat iar la serviciu clienti, mi s-a spus ca sunt deranjamente in zona. A treia zi au venit iar colegii de la echipa tehnica, au taiat firul de internet de pe balcon, pe motivul ca era deteriorat, apoi au spus ca nu, ca l-au taiat degeaba, ca problema e de la stalp. Si au plecat. A mers putin internetul si a picat de tot de atunci. Vinerea trecuta (26 oct) , am fost sunata de cineva de la Telekom sa fiu intrebata daca sambata sunt acasa, pentru ca vine o echipa sa repare . Am stat, nu a venit nimeni. Nici pana azi, 01.11.
    Ieri sotia a sunat din nou la relatii clienti, i s-a spus ca nu depinde de ei. Au spus ca stalpul e defect si administratia locala trebuie sa il schimbe. A intrebat sotia daca pe acesta perioada vom fi platitori de abonament, pentru ca se pare ca avem de asteptat. Colega de la relatii clienti a spus ca-i va face legatura la Comercial sa faca „o cerere” pentru scutirea platii in aceasta perioada a abonamentului. Colega de la Comercial a spus ca da, apoi ca nu… trebuie titularul abonamentului sa sune pt asa ceva. Am sunat din nou eu, pentru ca alta sa-mi spuna ca asa ceva nu se face telefonic, ci la sediul Telekom. Desigur ca am mers si acolo si nu am rezolvat nimic. Mi-au spus ca nu se face asa ceva, sa vina intai factura si alte aberatii fara sens. Acum eu intreb pe cei de la Telekom:
    – atunci cand intarzii cu plata si o zi, telefonul fix este blocat, plus cartela mea, plus numarul fetitei plus netul , plus cablu????
    – pe ce criterii angajati acesti oameni? Fiecare a avut o varianta de explicatii, niciunul nu a rezolvat problema.
    – daca nu am internet sau orice serviciu din contract, nu sunt scutit de plata acelor zile? (Stiu ca in contract este trecut un maxim de viteza, dar eu pot dovedi ca nu am avut net, ceea ce legea considera abatere de la cele scrise in contract. Zero nu este un minim nici maxim)

  5. Si eu am probleme cu Telekom-ul. Am vandut un apartament unde aveam servicii de telefonie + internet si am solicitat rezilierea contractului . Mi s-a spus ca nu e posibil dat fiind ca mai e o perioada contractuala de 1 an , dar nu exista nici un contract scris si semnat intre parti , doar o convorbire telefonica inregistrata ( zic ei). Culmea e ca un operator de-al lor mi-a sugerat sa trimit la rezilieri@telekom.ro actul de vanzare si voi putea rezilia fara costuri suplimentare. In schimb persoana de la rezilieri, o „‘doamna „deosebit de aroganta si agresiva mi-a spus ca am fost dezinformata de colegul ei de la rezilieri si am de plata suma de aproximativ 500 ron pe inca un an pentru un abonament la o adresa ce nu-mi mai apartine, in baza unui presupus acord telefonic. Asta numai in Romania se poate intampla !!!

  6. CEA MAI PROASTA RETEA POSIBILA TELECOM ADEVARATI NISTE SARLATANI MARESC PRETURILE LA ABONAMENTE SI PE URMA SCOT PROGRAME TV DIN GRILA CA VEZI DOAMNE DOAR ATAT AU APROBARE DE TRANSMITERE OARE DE CE NU SE SESIZEAZA PROTECTIA CONSUMATORULUI DIN OFICIU EU ASTEPT DECIZIA FINAL A SAR SPUNE CA SE RETRAG DIN ROMANIA SI ARVINDE SA SE DUCA CAT DE REPEDE CA SI-AU BATUT JOC DE CLIENTI

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.