Casa de Asigurări de Sănătate Neamț anunță modificarea programului de lucru cu publicul
Comunicat de presă: Casa de Asigurări de Sănătate Neamț informează persoanele asigurate, furnizorii de servicii medicale și toate celelalte categorii de beneficiari că, începând de săptămâna viitoare (20-26 octombrie), programul de lucru cu publicul va fi prelungit o zi pe săptămână, cu scopul de a facilita accesul cetățenilor la serviciile oferite de instituție. Astfel, în ziua de miercuri, programul de lucru la ghișeele dedicate activității cu publicul se va desfășura în intervalul orar 8.00 – 18:00.
Această adaptare a programului are loc și în contextul aprobării, prin Legea nr. 141/2025, a unor măsuri cu impact în sistemul de asigurări sociale de sănătate, care au adus, printre altele, o serie de modificări ale statutului de asigurat, pentru unele categorii de persoane, în special a celor coasigurate. În acest fel, ne propunem să îmbunătățim accesul cetățenilor la serviciile oferite de instituție și să simplificăm procesul de validare a calității de asigurat în cazul foștilor coasigurați care, trebuie să completeze Declarația unică 212 la ANAF. Pe această cale, facem apel la sprijinul și disponibilitatea furnizorilor de servicii medicale de a îndruma aceste persoane spre a obține calitatea de asigurat și, în aceste fel, să beneficieze în continuare de serviciile incluse în pachetul de bază.
Reamintim celor care nu pot ajunge la sediul instituției în timpul orarului obișnuit de lucru că au posibilitatea să solicite, dar și să transmită documente pe adresele de email: cjas@casnt.ro, adeverinte@casnt.ro
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați site-ul instituției: www.casnt.ro sau să ne contactați la numărul de telefon 0233230612. Director general, jr. Nadia-Elena Harpa
G.T.