Primarul Adrian Niță anunță că în ședința de Consiliul Local de peste câteva zile, va fi rezolvată o veche și arzătoare problemă din domeniul asistenței sociale. Astfel, 35 de însoțitori (asistenți personali) care au în îngrijire persoane cu dizabilități, vor fi angajați la DAS Piatra- Neamț (Direcția de Asistență Socială), de unde își vor încasa retribuțiile lunare. Pentru asta, existau cereri depuse și rămase în așteptare, încă din 2023. Conform lui Adrian Niță, în ședința de CL de pe 30 mai, va fi modificată organigrama DAS, bugetul pentru plata celor 35 de însoțitori fiind deja asigurat. ”După multe luni sau chiar ani de așteptare, pot în sfârșit să vă dau o veste bună care atinge direct sufletele a 35 de familii din orașul nostru!
În cadrul ședinței consiliului local de luna aceasta voi iniția un proiect de hotărâre privind suplimentarea posturilor de asistenți personali din organigrama Direcției de Asistență Socială și am asigurat bugetul necesar din fonduri de la bugetul local!
Începând cu luna iulie, toți aparținătorii persoanelor cu handicap grav care se află pe listele de așteptare încă din 2023 vor putea fi angajați ca asistenți personali.
Acești oameni nu cer favoruri, ci dreptul la demnitate și sprijin pentru a putea avea grijă, zi de zi, de cei dragi lor – părinți, copii sau parteneri de viață .
Mergem mai departe împreună, cu grijă, cu empatie și cu dorința sinceră de a construi un oraș mai frumos și mai bun pentru noi toți!”, transmite primarul Adrian Niță.
I.C.










